Helgmys

I lördags hade jag tänkt spendera hela dagen vid poolen men så blev inte fallet. Blev en slapp dag. Gick på stan en sväng och köpte äntligen en macbook pro, woho! Älskar den redan! (Nu är dock min shoppingtid totalt slut.)
På kvällen hade jag och Angelica picnic på vardagsrumsgolvet. Drack vin och spelade gitarr. Efter ett tag kom grannarna Pontus och Benny hit och hade med sig öl. Blev mycket snack och musikspelande.
I dag hängde vi på stranden. Var otroligt varmt ute!

Nu är det sovdags för min del men jag antar att er dag i Sverige precis har börjat.. Enjoy!


Passerar skolan på väg till stranden


Hängde på Leadbetter Beach




Måste ju känna sig säker...


Drack det californska vinet "Flipflop". Emma: slår garanterat California White (och Chill Out)!


Hur man öppnar en vinare utan öppnare. (Gick dock ej utan fick ta hjälp av grannarna)
Kommentera inlägget här: