Att göra och fixa

Låt: Veronica Maggio - Inga kläder.

I dag verkar det bli regn och det passar mig otroligt bra eftersom jag kommer spendera dagen inomhus. Det är otroligt mycket man måste fixa innan man får visum till USA. Måste på intervju på ambassaden i Stockholm och till detta tillfälle måste man ha med sig så där en miljon papper. Pust.

I går gjorde jag en grej som jag alltid gjorde när jag var liten och man såg fram emot något. Ritade en egen kalender där jag kan kryssa över dagarna fram tills den 5e augusti då jag flyger mot L.A. Snart är det bara två månader kvar och det är sjukt hur snabbt tiden går. Är så mycket jag vill hinna med innan jag åker. Konstigt att hela ens sommar får plats på ett A4-papper, känns lite absurt att kolla på det och se hur lite tid jag har kvar här i Sverige. Det är en konstig känsla, jag vill åka så gärna men samtidigt så vill jag hinna med så mycket innan.

Måste även hinna köpa en resväska. Och då kommer den stora frågan: vad packar man ner som ska räcka ett helt år? VAD?
Kommentera inlägget här: