Don't you forget about me

Var inte såna tråkmånsar nu utan kommentera mitt förra inlägg!
I dag hade jag en tidig lektion på morgonen, reporting/writing, och nu har jag en lång håltimma fram till 17.00 då fotolektionen börjar. Har lagat mat, pluggat och hunnit kolla ett avsnitt av Solsidan och nu sitter jag här i min ensamhet och vet inte vad jag ska hitta på. Tomt när alla andra har lektioner. Borde plugga mer, jag vet.. Men ibland orkar man inte vara så ambitiös hela tiden.

Hade ett långt skypesamtal med mamma och pappa som varit på Kreta en vecka så var kul att uppdatera dem lite! Är himla kul att de har bokat resan hit nu så i december får jag finbesök av familjen. Är för övrigt superkul att jag har inte mindre än SEX veckors ledighet under jul/nyår. Hoppas på att Emma och Malin kan boka resa och komma hit också, vore awesome!

Nu måste jag gööööra nåt, hörs snart igen.

Ps1: Mamma, håller på och fixar en liten grej i illustrator till dig..
Ps2: Nån med iPhone som kan tipsa om roliga och användbara appar?
På väg till skolan i morse
Kunde inte sova i natt så roade mig med att leta efter roliga appar till iPhonen..
Kommentera inlägget här: