It takes two baby

Älskar det här med samboliv! Har ju tidigare bara bott antingen med familjen eller ensam så är jätteroligt att bo med kompisar. Knäppt hur snabbt man lär känna varandra när man umgås näst intill konstant dygnet runt (okej kanske lite överdrivet, men ni fattar). Har bara känt tjejerna i snart sex veckor men känns som mycket längre. När man bor så långt hemifrån så blir människorna man har runt omkring sig som ens nya lilla familj. Otroligt skönt att kunna prata om allt och inget, skratta och gråta ihop och bara ha skoj!

I dag har jag bara haft en lektion, multimedia. Sen blev det en snabb tur downtown för inhandling av lite mat. Busstrafiken här är kaotisk! Inte att de kör som dårar utan snarare att man aldrig vet när bussen kommer. Nu sitter jag i soffan och funderar ut lite bra ingresser till morgondagens lektion. På torsdag har vi det första stora provet i journalistiken. Nervöst.

Emma ville se lite bilder från lägenheten så slänger in två stycken med lite annat. Ska fota med bästa kameran och lägga in fler någon annan dag, lovar!


Den här knäppte jag på skolan idag, utanför macsalen jag har min multimediakurs i.


Köket


Dörren, TVn och en del av megavardagsrummet


Tornet på Sea World och trött böna som försöker hålla sig skolpigg


En av de som gör mig allra gladast här (och roligaste bilden från San Diego, kan inte sluta le när jag ser den)

Hörs snart igen!

Kommentera inlägget här: