En vecka kvar

Helgen bestod av förfest hemma hos oss och utgång med tjejerna i torsdags. I fredags slappade vi bara och jag gick på en långpromenad. I lördags gick jag, Cattis och Josefine och käkade på La Arcada. Supermysig restaurang med jättegod mat. Hade planerat för en lugn kväll men efter middagen gick vi vidare till Dargan's, en skön irländsk pub där vi drack irish coffee och snackade i flera timmar. Sen blev vi danssugna så avslutade kvällen på Savoy. Spontana kvällar brukar bli de bästa - och så blev det!
Nu har det ösregnat i typ fyra hela dagar, helt sjukt för att vara Californien, men jag diggar det. Älskar regn.
I dag hade Josie, jag och vår grupp redovisning av vårt final project i vår communicationsklass. Nu är det bara några få grejer kvar att fixa och sen är det jullov. Nästa vecka flyger jag till Sverige! I kväll firas det med lite glögg och matteplugg.
 
Jag, Caitlin och Josie
Molnig promenad till piren
Josefine och Cattis på La Arcada
Dessert
Kommentera inlägget här: