Josie's lördag

I går var den alltså här, Josie's avskedsdag. Vi hade planerat en heldag och började med en tripp upp till the mission och Santa Barbara Museum of Natural History. Har tänkt åka dit hela hösten men aldrig blivit av så vi tyckte det var en bra början på dagen.
På eftermiddagen stängde vi in Josie på rummet medan vi pyntade lägenheten och lagade trerätters middag. Vi gjorde oss fina, poppade champagnen och överraskade Josie med en fest med kära vänner. Sen bar det av mot Neighborhood där jag och Jacob körde både pingis och beerpong mot Cattis och Robert. Även om jag suger på pingis vann vi både den och beerpongen.
Trevlig dag med fina vänner!
Cattis, Josie och Josefine
Josie, Josefine och jag
Vi körde galenpanna
Fina roomisarna
Jag och Robert
Trångt i vår lilla lägenhet
Sara och jag
Thomas, Martin och Kalle
Jag och Jacob
Jared, Josie, Josefine och Martin
Jacob
Jag och Benny
Kommentera inlägget här: