Hårspray

I går vaknade jag upp bakis efter tredje dagen av festande. Sov och lagade mat och sen åkte vi downtown för att kolla på våra vänner som var med i Santa Barbaras uppsättning av musikalen Hairspray. De var superduktiga och det var dagens höjdpunkt.
I dag vaknade jag upp på toppenhumör! Solen skiner, Cattis är tillbaka och Olle har blivit vår nionde (och sista) roomie. Lovely. Är fortfarande lite halvsjuk så tror jag skippar gymet och tar en promenad ner till stranden i dag i stället.
I veckan som gått har det varit strålande väder. Vi var på IBS-picnic och efter det hängde vi på stranden och några badade till och med. Skulle gjort det även jag om jag hade bikini med mig. Lägger upp bilder snart. Älskar livet just nu!
Nikki Blonsky från senaste filmversionen av Hairspray
Kommentera inlägget här: