Promenad och party

I går skulle jag och Cattis ta en "liten" powerwalk men det slutade med att vi var ute och gick i två och en halv timme. Var underbart! Vi hamnade på en megastor hotellresort och ville inte gå därifrån, verkligen ett drömställe. Ska kolla upp om man får använda poolen där nån dag.
Sen hamnade vi i en mysig park där jag såg vilda sköldpaddor för första gången, ganska häftigt det också.
Gårdagskvällen spenderades först hemma hos Benny och có och sedan vidare till några andra. Det ösregnade och alla blev dyblöta. Vi somnade vid fem på morgonen, men det var en rolig kväll.
Nu sitter jag i soffan och kollar på när Josie gör slingor på Cattis. När hon är klar är det min tur, ska bli nice. I kväll ställer vi i San Pascual-huset till med sista festen innan skolan börjar. 35 personer är på gästlistan så det blir nog en trevlig kväll!
Världens bästa Cattis bjöd mig på frukost innan gårdagens powerwalk
Josie gör Cattis ännu snyggare (med en väldigt snygg mössa)
Vårt nya paradis
Cattis: "vicka lite på rumpan nu Emma"
Kommentera inlägget här: