Jag ler igen

Man mår dåligt och sen vänder det. Så lyder talesättet och det gäller även mig. Var hos läkaren igen eftersom jag tyckte att såret på benet borde ha blivit bättre och de sa att jag inte behövde oroa mig alls för infektionen i kroppen är borta men såret tar lite längre tid att försvinna. Men nu behöver jag inte äta mediciner längre och det gör inte ont alls. Jag får njuta av solen också! Underbart!
Nu sitter jag, Josefine och Josie på Nortstrom Ebar och pluggar. Det är Labor Day i morgon vilket betyder att vi är  lediga så denna söndag känns extra skön. I kväll ska vi gå på bio och se The Odd Life of Timothy Green, ser fram emot det. 
Ska nog gå till gymet och skriva in mig i dag också. Ska byta från 24 hour fitness till Spectrum som är lite bättre och fräschare. Är så pepp på livet just nu! Skolan känns rolig, matten går bra, älskar mina roomies, älskar Santa Barbara och njuter av livet. Lycka.

Gårdagen spenderades vid poolen med Josefine (och mitt snygga plåster)

Jag och Josefine i går kväll

Josies och min kaffedrink på Nordstrom Ebar, där vi sitter just nu
 
 
 
Kommentera inlägget här: