Måndag

Håll dig lugn och låtsas att det inte är måndag. Precis så kände jag i morse. Gick upp tidigt, åkte till biblioteket och fixade klart allt med min uppsats och de hundra andra grejerna som skulle lämnas in med den. Sen hade jag lektion i massmedia och sen fortsatte pluggandet. Ett argt mejl förstörde hela min dag och när det var dags att gå till engelskalektionen för uppsatsinlämning och presentationer inför klassen var jag så arg att jag bara ville gå hem och skrika. Presentationen gick i alla fall bra!
I kväll har vi pluggat matte och ätit popcorn. I morgon blir det ännu mera plugg och på eftermiddagen ska jag och Scott intervjua vår källa till veckans videoreportage. Längtar redan tills helgen.
 
Cattis och jag stenpluggar matte och dricker te i mängder (förkylning på g för oss båda)
 
Kommentera inlägget här: