Ny vecka, nya tag

I går var det som sagt Labor Day och vi var lediga. Vi åkte till Ralphs och storhandlade mat för flera veckor framöver. Sen blev jag rastlös och bestämde mig för att gå en powerwalk. Tog bussen med Cattis upp till BV sen gick jag därifrån upp till Mesa, köpte en blender och gick vidare upp för Carrillo Hill, ner mot San Pascual och tillbaka till La Brezza. Blev längre än vad jag trodde, men var otroligt skönt och utsikten är underbar. I bland kan jag bara kolla mig omkring och liksom bara ta in allt, svårt att fatta att jag faktiskt bor här. När man ser dessa fantastiska saker varje dag så glömmer man ibland bort att verkligen titta. Och det är underbart vackert!
I dag hade jag mitt första mattequiz, gick bra tror jag. Sen hade vi redaktionsmöte. Mitt beat (det område av skolan jag ska täcka) denna termin är businessavdelningen och entreprenörcentret, blir nog roligt tror jag. 
Efter mötet gick jag till bibblan och satt där hela dagen till klockan 18. Har en researchuppgift till morgondagens engelskalektion som tog hela dagen. Är helt slut nu. 
Älskar mina träningsskor, blir glad varje gång jag tittar ner

En del av utsikten från Carrillo Hill

Fontänen på skolan i morse vid 07.20
Kommentera inlägget här: