Dagens ihop-plock

Sitter just nu i vardagsrumssoffan, lyssnar på Justin Timberlakes nya låt Mirrors och pendlar mellan att läsa boken Safe Haven och att göra nästa veckas typografiuppgift. 
Gick en promenad i solen förut så att jag inte skulle somna så fort jag kom hem, gick så där. 
Försöker ställa in hjärnan på designmode. Måste fixa sketcher och thumbnails för uppgiften så jag kan färdigställa den på datorn i morgon. Blir en heldag i dac-labbet, ser fram emot det!
Uppgiften handlar om storytelling och vi ska designa en låttext eller dikt med typografi och på åtta 4 x 4" paneler. Rolig uppgift och jag önskar kreativiteten slår till snart. Har nog valt dikt i alla fall, blir E.E. Cummings "I carry your heart with me". 
Typografiuppgift och veckans bok
Min vackra stad
Kommentera inlägget här: