Ännu en nedräkning

Om en dag och några timmar sitter jag på planet mot Los Angeles igen. Känns som om jag har spenderat hela sommaren på olika flygplatser och plan hit och dit. Men kul har det varit!
Har hunnit med en sväng tlll Stockholm med Sandra där vi hann med lite shopping och jag träffade några utav mina Maltakids en snabbis. Var också i Norrköping där jag äntligen fick träffa en utav mina bästa vänner igen, Rebecca. Vi har känt varandra sen vi båda flyttade till USA hösten 2011 och jag har saknat henne ända sedan hon flyttade hem till Sverige igen och vi har alltid lika kul när vi väl hinner ses!
I går fick vi besök av min kusin och hans familj och jag fick äntligen träffa lilla Malte för första gången. Mys!
Sandra och jag
Home sweet home, Göta Kanal (Borenshults slussar)
Jag och Rebecca, min första SB-roomie
Jag och mitt kusinbarn, Malte
Kommentera inlägget här: