Emma är äntligen hemma

Det är lördag kväll och jag har redan hunnit vara tillbaka i Santa Barbara i tre dagar. Underbart!
Nya lägenheten på Harbor Heights är hur fin som helst och vi har en balkong som jag bara älskar. Börjar så smått få ordning på rummet också, bara en säng som saknas så ska fixa det i morgon. Är så skönt att vara här igen och komma in i vardagsrutiner och besöka alla mina favoritställen!
I går var jag och Caitlin downtown en sväng och drack lite margaritas på Sandbar och dansade på EOS. I dag har vi hängt vid våran pool och i kväll ska jag i väg och träffa några kompisar. Busy busy.
Gillar det här med jetlag för man vaknar så himla tidigt och är redo att gå upp vid halv åtta och bara njuta av dagen. Detta kommer ju verkligen sluta när skolan börjar och man vill sova länge på helgerna så det är bara att vara glad så länge det sitter i, haha.
På flygbussen vid LAX, mot Santa Barbara
Caitlin och jag fredag kväll
Jacob och jag vid nya poolen på Harbor Heights
Kommentera inlägget här: