Energispar

Så nu har man hunnit bli van vid lata dagar, lite regn då och då och inte så mycket att göra. Var på Liseberg en sväng med tjejerna och rullar mot Stockholm på fredag med Sandra. I bland är det skönt att bara ta dagarna som de kommer, hinna läsa några böcker och umgås med nära och kära. Även om jag börjar bli rastlös också. 
Var i Linköping häromdagen och såg filmen Känn ingen sorg. För ett Håkan-fan som jag var det ingen överraskning att jag älskade den!
Har bokat flygbiljett nu också så den 22 augusti bär det av till USA igen. Ska bli skönt att komma hem och få lite rutiner igen! Har redan börjat få mejl från mina nya lärare så det märks att skolan snart drar i gång igen. Men nu är det bara en termin kvar och sen är jag klar med hela min utbildning! Hur nice som helst.
Liseberg, Göteborg
Känn ingen sorg, filmen baserad på Håkans text och musik
Fått min blonda hårfärg tillbaka igen
Kommentera inlägget här: