Long time, no seen

Hej på er! De senaste veckorna har jag suttit med näsan i skolböckerna mer än självaste Herminone. Finals week inleddes i dag och om tre dagar är det jullov och jag har min examen klar! Spenderade helgen med att göra klart min sista arbete för min onlinekurs och nu återstår bara ett sista prov i fotokursen i morgon och astronomi på torsdag. Längtar!
En mysig thanksgivinghelg har förflutit och den spenderades bland annat i Santa Monica och Newport Beach med Josefine. Var kul att se lite nya ställen och speciellt Newport eftersom jag var ett stort fan av The OC när det begav sig, haha.
Det har blivit riktigt kallt här i Santa Barbara. I morse vaknade jag upp till endast TVÅ GRADER, helt sjukt. Men vad är väl ett winter break utan lite kyla?
Minisemester
Sommarminne
Newport Beach
Julpyntad lägenhet
Kommentera inlägget här: