Grattis

I dag fyller Cattis 27 år. Det firades i går med en överraskningsmiddag och grönt firande av St Patrick's Day på Dargans. En lyckad dag/kväll! Jag och Josefine gav Cattis biljetter till Jason Mraz som kommer till Santa Barbara Bowl i augusti och det ska bli superkul att se honom live igen!
Jag, Robert och Josefine hittade även på ett nytt spel som vi döpte till Hangover och som genast blev en succé bland deltagarna. Kommer garanterat att spelas även på nästa fest.
I dag tog jag en promenad längs med stranden, bara för att jag behövde det. Sen beställde vi pizza och nu försöker jag plugga matte inför morgondagens prov. Går sådär. Har inte så mycket motivation när det är så fint väder (och när jag vill se klart på filmen jag påbörjade i går). Men men, jag kämpar på, för om endast FYRA dagar är det spring break, tjoho!
Cattis och jag i grönt St Patrick's Day-tema
Jag och Robert, min co-festfixareplanner
Robert, Per, Jacob, Guro, Jag, Josefine
Kommentera inlägget här: