Graduation

I fredags började vi rensa och storstäda lägenheten. Slängde tusen miljoner grejer + kläder men ändå är det en massa kvar. I dag har vi fortsatt skrubbandet och ska lämna sakerna som ska va kvar tills i höst. Har även provpackat min resväska och just nu ligger den på stadiga 22.7 kg så får se om jag ska packa om lite.
Josefine och jag hann också med att baka brownies som vi bjöd våra grannar på för att fira sommarlovet!
I lördags var det årets IBS graduation så jag var där och firade av mina vänner som klarat av sitt första år i USA.
På kvällen var det sista gången med gänget och vi spelade beerpong på La Brezza och sen festade vi på San Pascual. Mycket rolig kväll det också!
I dag är det Josefines sista dag här så vi ska avsluta med en liten lunch på Sandbar och sen fortsätta packandet!
Josefine, Viktor, Jag, Pelle
Jacob uppträdde
Viktor, Pelle, Anton, Hilda, Martin, Linnéa, Linus och Josefine
Sommarlovsbrownies
Kommentera inlägget här: