Vägning

Kan meddela att väskan i morse hade stigit till 25 men nu ligger på under 23 kg efter ett antal omorganiseringar och utplockade prylar. Tog en sista promenad till state street, unnande mig en sista islatte och gick omkring lite grann. Har också hunnit med en skype med Josie och att besöka kontoret på Harbor Heights där vi ska bo i höst och lämna deposition och alla möjliga blanketter.
Den här terminen har gått så otroligt fort! Känns som att jag precis vinkade hej då åt Sandra på LAX. Har fått in två betyg hittills och väntar alltså på de två sista innan jag kan slappna av helt. Är lite nervös för matten, även om det gått bra i kursen måste man få minst ett C på sista provet för att klara kursen. Eftersom min final var det svåraste matteprov jag någonsin gjort är jag därför supernervös för resultatet. Vill bara veta!
Santa Barbara
Kommentera inlägget här: