Det rullar...

Tiden går fort när man har roligt! Veckan har flugit förbi och det är nu officiellt bara tre veckor kvar i skolan innan finals week och sen är det jullov. Känns som att denna termin precis började...
I veckan har jag hunnit beta av en massa läxor och agerat producent för ett utav Josefines videoprojekt i skolan. Vi skulle filma ute i "vackra soliga Californien" och naturligtvis var det molnigt och regn i luften under den dagen haha. För övrigt har jag också hunnit välja och registrera kurser inför nästa termin (min sista!!) och kom som tur in på alla jag ville ha. Nästa termin blir det alltså kurserna: Graphic Design 2, Publication Design, Digital Darkroom, Drawing och Online/Mobile Marketing som gäller. Ser fram emot det!
I går gick vi till Pascucci och åt middag och firade att skolveckan var över. Sen mötte vi upp resten av gänget på Killer Shrimp och kvällen blev betydligt längre än vi planerat från början. Men kul var det!
Världen bästa lillasyster och så jag
Molnig dag i Santa Barbara
Micke, Jessica, Jacob, Josefine, Jag och Miranda på Indochine i går
Kommentera inlägget här: