Torsdagspepp!

Dagarna flyger förbi som vanligt och jag insåg idag att vi är inne på sjunde veckan i skolan, vilket innebär att HALVA terminen har gått. Om åtta veckor är det redan jullov. Helt sjukt vad fort det går... Är det så här det känns när man blir äldre? Haha.
Den här veckan har jag lovat mig själv att det inte blir något party utan bara plugg. Tänkte åka och köpa en massa godis (motivation) i dag och bara göra läxor hela kvällen. Sen ska jag gå upp tidigt i morgon och gå en långpromenad innan jag fortsätter pluggandet. Får se hur det går med det men ska göra mitt bästa i alla fall.
I dag försov jag mig och fick rusa utan frukost till min pilateslektion där vi skulle ha fystest. Gick himla bra ändå och en kaffe senare ställde om mitt humör helt och jag fylldes av denna motiverande känsla som jag hoppas hänger kvar ett tag!
En uppgift jag gjorde med Cattis i går...
Min nya kompis Harley, sötast på länge
Kommentera inlägget här: