BBQ

Jag bokstavligen talat älskar att det är februari och att jag befinner mig på en plats med sommarvärme. I går var vi ett stort gäng nere vid Leadbetter Beach och grillade innan vi fortsatte downtown och hamnade på Dargan's. En otroligt rolig dag och kväll!
BBQ med gänget vid Leadbetter Beach
Utsikt från Stearns Wharf
Josefine, Jag och Jessica i går kväll
Clara:

Hejsan! Jag har väldigt många frågor till dig som jag hoppas du kan svara på.
1. Hur kom det sig att du började studera i USA?
2. Hur gjorde du för att ta dig dit, åker du med tillexempel sts eller ef?om inte hur gjorde du?
3. Är det dyrt?
4. Går du på en skola med bara svenskar eller går du på en inhemsk skola där amerikanare studerar?
5. Hur bor du?

Tacksam för svar då jag väldigt gärna skulle vilka studera i USA!

Helena:

Hej!
Jag funderar på att söka grafisk design på Santa Barbara till hösten, något du rekommenderar?
Åkte du med någon, jag tänker Kilroy, Ef..?
Sökte du boende innan eller där? Bra områden?
Tacksam för svar! :)

Kommentera inlägget här: