Sista terminen

I morgon börjar jag skolan igen. Första dagen på min sista termin på SBCC. Spännande! 
Denna termin kommer jag bara ha lektioner på tisdagar och fredagar vilket känns hur skönt som helst. Kommer bli en massa tid över för gymmet, jobbet och jobbsökningar.
Kurserna jag ska läsa denna termin är: Graphic Design 2, Digital Darkroom, Publication Design och Online and Mobile Marketing. Känns riktigt bra att vara klar med alla kurser inom general education vilket innebär att jag bara har roliga klasser denna termin.
Här är mitt schema:
 
Fanny:

Hejsan!!
Jag ska studera på SBCC nästa termin och funderar på att gå kursen Graphic Design! Har du läst 1 också? Är det svårt, behöver man förkunskaper, mycket plugg? Mejla gärna om du har tid, så svårt att förstå vad kurserna handlar om...
//Fanny :D

Kommentera inlägget här: