Tillbaka i Santa Barbara

Sitter äntligen på min efterlängtade (egna!) säng i Santa Barbara. Flygresan hit gick toppen och jag hade en hel rad av säten för mig själv. Känns skönt att vara tillbaka och träffa alla kompisar igen och på tisdag börjar skolan.
Innan jag åkte tillbaka till USA så följde jag med Sandra när hon flyttade till Stockholm och hängde där en vecka. Det var supermysigt och gjorde det ännu svårare att säga hej då när jag skulle åka till Arlanda. Usch för sånt alltså...
I går var jag, Josefine, Caitlin, Jacob och Jessica och käkade på Eureka och sen gick vi på bio och såg filmen "Jack Ryan: Shadow Recruit". Den var bra!
Snart börjar Santa Barbara International Film Festival och jag fick reda på att Leonardo DiCaprio ska komma hit. (!!!!) Gick in och kollade om jag kunde beställa biljetter men de hade redan sålt ut. Min stora mardröm. Gud jag blir ledsen bara jag tänker på det.
I går åkte vi också upp i bergen här i SB en sväng. Har aldrig varit längst upp innan och det var svinhäftigt! Helt sjukt vacker utsikt.
I morgon kommer en av mina fina vänner från Sverige, Angelica, hit! Ska bli hur kul som helst!
Vinter i Stockholm
Mysmorgon på Wayne's
På London Heathrow i väntan på flyget till L.A.
En molnig dag på 101
En biltur upp till bergen
Kommentera inlägget här: