Orientation to college


I dag började vår första kurs "Orientation to college". Eller kurs och kurs, som jag nämnt tidigare håller den bara på i fyra dagar och med två timmar varje dag. Det gick i alla fall bra! Hälften av klassen var svenskar och resten asiater, typ.


Ytterligare en bild på utsikten från skolan.


Älskar att det är palmer överallt!


Så här glad är man första skoldagen..


I dag kom mina böcker från amazon..


Efter lektionen fixade vi student-ID. Ser ut som en svettig vampyr på kortet!


Har även fixat nya block och pennor -alltså, ready for school..

Strax ska vi bege oss ner till stranden och gå en promenad längs med strandpromenaden och kolla in den "nya" (=vi har aldrig varit där) stranden som inte ligger närmast stan. Sen måste vi hem och läsa inför morgondagens lektion. I morgon ska vi även gå ner till ett café som ligger vid stranden och käka pannkaksfrukost. Mysigt!

Ewe:

Tja hermis, du verkar ha det gött! Snart drar jag också till värmen, om exakt två veckor, men inte riktigt lika länge. Jag längtar tills jag kommer och besöker dig, kommer bli nice. Kan vi inte dra till crand canyon och klättra då? skulle vara awsome. Vi hörs! KRAM

Jag:

Ewwwwe! Du får ha det så himla underbart du med :)

Jaa, kommer bli riktigt nice! Det kan vi säkert, om min budget tillåter..

Ha det toppen!

Kram

Kommentera inlägget här: