Här är jag igen

God morgon på er där hemma! Även om det är kväll hos er nu. Jag har haft en busy week men mycket att göra och har inte hunnit uppdatera bloggen. Redaktören på tidningen här ville publicera min interview story som jag skrev för journalistikkursen så har haft en extra deadline att passa. Himla kul dock! I går kväll skickade jag in den och nästa vecka publiceras den. Yippie!
I går begav vi oss ut i californianatten och firade att helgen är här. Det var jag, Josie, Pontus, Rebecca och Angelica. Kvällen inleddes på Savoy och avslutades med biljard på Whiskey Richard's. Eller den avslutadse med en liten miniefterfest hemma hos oss och ett mycket märkligt skypesamtal med Emma, haha!
I dag har jag bara tänkt slappa och inte göra ett dugg. Sen får vi se vad kvällen bjuder på. Hoppas allt är fint med er. Saknar er - men snart ses en del av oss!
Varför ska man alltid ta foton på toaletten när man är ute?
Kommentera inlägget här: