Oh sweet saturday

I går gick jag upp vid åtta igen och åkte till gymmet och tränade. Skönt att träna på morgonen. Tyvärr tänker tydligen alla andra så också för gymmet är alltid fullt på morgonen. Tycker inte om att springa på bandet när nån flåsar precis bredvid.
Sen satt Josie, Cattis och jag på Café Zoma i stort sett hela dagen och pluggade och blev höga på kaffe. Effektivitet på en lördag gillas. Skönt att bli klar med alla läxor i tid. Mysigt att sitta på ett fik och plugga när det ösregnar ute dessutom.
På kvällen kom Josie över till oss och vi satt bara och snackade om allt och inget i några timmar. Skönt med en lugn helg faktiskt! Fast längtar redan till nästa helg då det får bli lite fest.
I dag har jag rensat och storstädat mitt rum. Ska strax fortsätta plugga. Blir nog en promenad i solen lite senare.
Vill också passa på att skicka en hälsning till pappa på fars dag! Saknar dig ♥
Josie och jag tappade motivationen snabbast.
Medans Cattis var på hugget hela plugg-sessionen!
Kaffe, kaffe, kaffe!
Kommentera inlägget här: