Helgfint

Varit en grym helg! I fredags åkte vi till en hemmafest och spelade beer pong, wine pong med mera och hade det jättekul! Var nästan bara amerikaner där förutom vi vilket alltid är roligare än att bara hänga med svenskar.
I går åkte jag, Josie och Rebecca till Arlington Theatre där vi skulle lyssna på ett tal som vi skulle skriva en artikel om i våran journalistikkurs. Det var Blake Mycoskie som snackade och jag blev jätteinspirerad! Berättar mer i morgon..
Deadlinen för artikeln var midnatt i dag så hade egentligen tänkt ta det lugnt i går kväll så jag skulle hinna fixa den i tid. Men vi var taggade för fest så Rebecca och Josie kom hit och drack lite margaritas, sen gick vi ner till The Neighborhood och spelade beer pong med grannarna. Drog sen vidare mot Sandbar och hann även med en snabbis till EOS. Himla rolig kväll!
I dag har jag alltså med värsta bakishjärnan försökt fixa ihop artikeln och veckans multimedialäxa. Suttit fastklistrad vid datorn sen jag vaknade och nu är jag äntligen klar!
Bjuder på lite pics från i går.
Angie taggad inför fest på Del Monte
Angie och Pontus på The Neighborhood
Benny, Johan och Josie
Rebecca ville bara dricka..haha
Gin & tonic på Sandbar samt världens äckligaste skorpion under disken
Rebecca och Johan på Sandbar
Josie och jag

Nu börjar allvaret och en ny skolvecka igen. Ciao på er!
R:

HAHAHAHA jag dör!!!! Varför har jag inte sett dom här bilderna förr och varför är jag trippelt så stor som Johan hahahaha

jag:

Du sa inget om att de inte fick publiceras på bloggen.. och här kommer allt upp ska du veta..! HEHE

Kommentera inlägget här: