Glädje

Kan inte med ord beskriva hur otroligt glad man blir när ens fantastiska vänner bestämmer sig för att boka resa hit! Jag, Emma och Malin - december kommer bli underbart.
Nu är det dags att ta på sig solbrillorna och gå ner till skolan för veckans första lektion. Har deadline för vårt midterm-project i multimedia denna helg så blir mycket jobb denna vecka. Men det är det ju värt när livet är så här bra!
Otroligt rolig och smickrande (för min del) bild som Fanny knäppte på Malin, mig och Emma på Motalas torg i sommar efter en middag på Med Eller Utan och snack om framtiden. Nu är den här och det känns både som i går och evigheter sen vi satt där.
Erner:

Yes! Jag blev också jätteglad! Om två månader ses vi :D:D:D

Mig:

Kommer så himla nice så det finns inte! Emma: vi SES om ynka två månader!!! Can't wait!

malleballe90girl:

jaaaaaaa :D

Kommentera inlägget här: