Hot hot hot

Varmaste dagen hittills i dag! Det sägs att oktober ska bli årets varmaste månad och det stämmer verkligen för nu är värmeböjlan här. Vaknade av att solen lyser in i mina ögon vid åtta då jag behövde gå upp. Vissa dagar kommer solen inte fram under molnen förrän elva/tolv så man vet att det är en riktigt het dag på g och solen lyser så tidigt. När jag gick till skolan vid nio var det som att mötas av en vägg. Kvavt och redan 30 grader. Men jag klagar verkligen inte. Älskar det här! Njuter av livet.
Kom hem från skolan vid elva och då började helgen. Satt på balkongen hela förmiddagen och skypade och hade det lovely i värmen. Mötte Angelica när hon slutat och åkte och tränade. Var faktiskt skönt att komma i gång igen (trots att hon typ fick släpa mig dit efter lite gnäll efter poolen och havet från min sida, haha, fick världens roligaste sms sen som avslutades med "PS: jag hatar inte dig!").
Helgen ska spenderas med skolböckerna framför näsan och göra klart mina midtermprojects och plugga inför alla prov under den kommande tiden. Puss!
Här på balkongen satt jag typ hela dagen.
Ni vet vad man säger: skadeglädje är den enda sanna glädjen..
Mormor & Morfar:

Puh! vad varmt. Det är stor skillnad mot här, -1,8 grader i morse. Friskt och skönt ute!

Kommentera inlägget här: