Me, myself and I

Sitter och stirrar på mig själv. Bokstavligt talat. Som vårt midterm-project i kursen digital imaging ska man göra ett självporträtt i photoshop. Har lite slut på idéer och ska nog ta en paus nu. Man ska bygga upp fotot av saker som representerar sig själv och eftersom jag gillar att skriva tänkte jag bygga upp mig av ord. Där började min idé men vet inte än var den slutar. Har timed writing nummer 2 i journalistiken i morgon bitti så måste hinna läsa i den kursboken också. Direkt efter lektionen ska jag åka till sjukhuset och intervjua en sjuksköterska om bröstcancer, som är ämnet jag skriver om till intervjuuppgiften. Lots to do med andra ord!
(Måste hinna packa till LA också.)
Köpte en kaffemugg på skolan idag. Den har skolans koordinater skrivet runt om (haha). Vill ha en egen mugg som jag kan hålla koll på att den alltid är diskad!
Har så kallad brain-freeze. Vill göra så mycket mer på porträttet men vet inte vad!
Kommentera inlägget här: