Nu var det ett tag sen

Fullt upp på senaste tiden! Midterms i varje ämne och en hel massa plugg. Haft en finfin helg igen. I fredags hängde jag och Angelica på stranden hela dagen. Var otroligt skönt! På kvällen tog vi med oss Cattis och gick till Sandbar där vi käkade riktigt god mexikansk mat och drack ännu godare margaritas. Sen åkte vi hem och drack några margaritas till. Blev en lugn och mysig kväll. Lördagen blev hektisk. Angie och Cattis åkte i väg och hikade så jag var ensam hemma. Åkte till stan för att gymma och strosa lite i affärer. Hamnade mitt i en demostration och sedan ett bröllop. Helt plötsligt får jag ett samtal från vår boenderepresentant Rosy som säger att det ska flytta in en ny tjej i mitt rum som ska ta Amandas gamla plats. Får panik eftersom jag är ensam och lägenheten såg förjävlig ut. Rusar hem och storstädar hela dagen för Rosy och tjejen skulle komma och hälsa på under kvällen. Från det ena till det andra så blev det inte så att just den tjejen flyttade in utan istället vår kära kompis Rebecca. Svinkul! På kvällen hängde vi en stund hos Josie och Alex men det blev en tidig kväll för min del för jag hade en midterm att fixa klart på söndagen. Satt därför och pluggade hela den dagen och blev sugen att hitta på nåt på kvällen. Rebecca flyttade även in på dagen så tog med mig henne och Angelica och åkte downtown och gick på bio. Vi hade inte bestämt vilken film vi skulle se innan och när vi kom fram till Arlington så visades bara en - Real Steel. Trodde det skulle vara en svintråkig grabbfilm (om robotar) men den var riktigt bra (pappa du skulle älska den) och vid några tillfällen satt vi tre tjejer och tjöt i biosalongen (inte bara pga Hugh Jackman). Arlington är häftigaste stället nånsin att gå på bio på! Man sitter i en megasal där det ser ut som om man är utomhus, med hus längs med väggarna och stjärnor i taket. Om ni nånsin åker till Santa Barbara (eller besöker mig) så är det definitivt ett ställe man måste besöka!
I går och i dag har jag mest hängt vid datorn för att fixa klart alla mina läxor eftersom vi åker till LA i helgen. Tagga, tagga, tagga! I går blev det också en snabbtur till Kmart där vi handlade och käkade kinamat. Mina roomisar är bäst! Nu ska jag läsa fotojournalistik och sen sova. Puss!
Stranden i fredags- kommer gråta när jag måste lämna detta ställe
Cattis på Sandbar och min "sexy margarita"
Efterfest i 323 med ännu mer margaritas (eller var det daquiris?)
Mycket dålig bild på en mycket stor biosalong
Kära nya roomie med Kmart-stor ostbollsgrej (du sa inget om publicering på blogg Beccis...)
Kära mac med Digital Imaging uppgift att fixa självporträtt
Kommentera inlägget här: