Och så blev det helg igen

Ännu en helg har passerat i racerfart och det var lika trevligt denna gång. Torsdagen inleddes med att jag, Rebecca och Angie begav oss ner till Neighborhood där vi mötte vänner och gick vidare till Sandbar. På fredagen gick vi på stan en stund och letade skor (alla hittade utom jag). På kvällen gick vi tre till Sandbar och åt pommes och drack moijto. Sen åkte Rebecca hem och Angie och jag visste inte riktigt vad vi skulle göra. Helt plötsligt fick jag en impuls: vi tar en limo till Isla Vista! Vi känner ingen där - men det löser sig säkert. Tyvärr fick vi inte tag på nån bil, men det var nog bara tur. Gick till Whiskey Richards och satt och snackade i några timmar i stället. Nice!
Lördagen innebar Pontus födelsedagsfest så den inleddes inne hos grannarna och sen vidare till Neighborhood och Sandbar igen. Blev en sjukt rolig kväll även det! På dagen hann vi tvätta som tusan och hänga vid poolen, underbart.
I dag har vi städat, slappat och pluggat. Bjuder på lite bilder från helgen.
Och JUST DET! Har bokat boende i Los Angeles! Äntligen! Om två veckor bär det av, jag Rebecca, Angelica och Cattis. Kommer bli grymt.
p<:

pappa:

snygga bilder

Kommentera inlägget här: