Police in class

Rolig dag! Inleddes med journalisitklektion då vi fick tillbaka speechreportagen vi gjorde förra helgen. Fick A på min! 95 poäng av 100. Så otroligt glad jag blev! Har även fått tillbaka presentationen om Gestalt Principles jag gjorde i multimedian och fick A på den med, 200 poäng av 200! Herrejisses så glatt det blev här nu men det är ju faktiskt min blogg så nånstans måste man väl få uttrycka sin glädje..
Efter lektionen gick jag och Rebecca och la oss vid poolen några timmar. Vi var ensamma och det var underbart nice att bara ligga och njuta ett tag.
Kvällens lektion i foto bjöd också på något intressant. En polis från SWAT-teamet kom på besök, berättade om sitt jobb och sen fick vi ställa frågor och slutligen fota honom "in action", så att säga. Var intressant faktiskt. Dock väldigt svårt att få bra foton när 40 elever ska trängas runt en bil. Men men. Lägger upp en hel kavalkad av bilder här eftersom jag vet att pappa tycker detta är så kul. (Visar nån annan dag vilka jag lämnar in för uppgiften.)
Ciao så länge!
Pool-läge intogs
Superfotografen Cattis taggad för lektion
Det var även Josie. (Ser en skymt av vår lärare Mike i bakgrunden)

Polisen hade med all utrustning
Beccis redo att fota
Santa Barbara Police - Dedicated to serve
Simulerar brottsjakt
Svårt att fota när 40 huvuden sticker upp här och där
Många i vår klass, alla trängdes
Mormor & Morfar:

Grattis till dina två stora A. Bra gjort!

Anonym:

Som du skrev mycket häftigt,grattis till dina 2 A.



pappa

Kommentera inlägget här: