Tidig kväll på La Brezza

Är så trött på att va sjuk nu! Benet blir liksom inte bra och nu har jag typ fått utslag som kliar och det är hemskt. I natt sov jag max fem minuter och sen skulle jag gå upp vid 06.00. Satt på min två timmar långa mattelektion och trodde att jag skulle svimma/somna om vartannat. Matten kändes bra ändå, jag kom ihåg det mesta så tror det blir en helt okej kurs. Sen hade vi första redaktionsmötet med The Channels och det är ju typ min enda roliga kurs denna termin så det kändes peppande!
När jag slutade vid halv ett gick jag hem och totaldäckade i sängen, sen mötte jag upp Josie på Natural Café och käkade den underbara primo pesto med stor sallad till, yummie.
Lärarna i Amerika sparar verkligen inte på krafterna när det gäller läxor, har redan så mycket att göra att jag längtar till nästa lov. Men på måndag är det Labor Day vilket innebär långhelg och det är ju skönt i alla fall.
Nu är klockan 21.28 men jag kommer nog somna så fort jag slutat skriva detta så får uppdatera mer i morgon. Har sovmorgon till nio och det ser jag fram emot. 
Vårt internet suger fortfarande men lovar att jag inte glömt bort er där hemma. snart ska det skypas så det bara ryker. Puss på er och jag hoppas allt går bra hemma (och för Sandra i Norge)!
Anonym:

gå till läkaren nu från Pappa

Svar: Har gjort det nu pappa! Kram!
Emma

Kommentera inlägget här: