Last night with the gang

Mina kära vänner Emma och Malin var här i två och en halv vecka och det var verkligen jättekul att ha dem här. Vi hann med mycket och det var himla kul att bara få hänga med några östgötar ett tag. Sista dagen i LA åkte Emma och Malin till flyget medan jag tog tåget hem till Santa Barbara för att dagen efter möta upp min familj. På tåget fick jag sällskap av en ukrainska som jämförde Texas med Sovjetunionen. Intressant resa.
Tänkte i alla fall slänga upp några sista bilder från tiden då E och M var här. Som för att avsluta deras kapitel här i bloggen, för denna gång. (Försöker "catch up" med allt som hänt sen jag skrev här sist så ni inte ska missa nåt.)
En kväll med beerpong på The Neighborhood Bar
The Neighborhood
En kväll med dans, drinkar och jet ski-planer på EOS
Gamla gubben på EOS
Santa Monica
Santa Monica
Santa Monica Pier
Otroligt vackert att kolla på soldnedgången på piren i Santa Monica
Venice Beach
Hann med att testa lite cupcakes
En underbar dag på stranden
Emma!
Var toppen att ha er här! Längtar till juni då vi ses igen, en sommar i Östergötland!
Kommentera inlägget här: