Halloweenrapport

Okidoki! Mycket hände i halloweenhelgen som var så tänkte ge er den korta versionen. Det sjuka är att halloween faktiskt är "på riktigt" i morgon och tydligen ska alla fira ons-lör även denna helg. Tror inte jag kommer vara en av dem, haha.
Torsdag:
Vi startade helgen med en kick off i vår lägenhet. Bjöd in i stort sett alla vi kände och firade loss med beerpong och utklädnadstävling. Sen bar det av till EOS där det var gratis champagne för alla tjejer. Jag och Caitlin gick vidare till Tonic och Sharkeez innan vi avslutade kvällen på Mac 'n' Cheese. Dansade loss och hade en superrolig kväll!
Fredag: 
Jag kom hem sent på eftermiddagen och vi var alla väldigt sega men jag och Josie bestämde oss ändå för att dra på våra kostymer och dra en sväng till IV. Hamnade på en fest som var helt okej men åkte hem rätt tidigt. Sen åkte helt plötsligt vi tillsammans med Kim, Daniel och Douglas till en stor fest i ett lyxmansion i Montecito (rikemansområdet alla kändisar bor i cirka tio min med bil i från Santa Barbara). Var nog det sjukaste hus jag någonsin varit i. Längst upp i bergen med utsikt över hela stan och egen DJ. Vi var först på plats och det hela var en rätt så bisarr upplevelse men vi hade väldigt kul. 
Lördag:
Kvällen inleddes med att jag och Cattis hade tvåmannaförfest med vin och Håkan Hellström innan vi drog vidare till Angelica och Bennys hus där vi hängde med gamla gänget hela kvällen.
Söndag:
Första halloweenhelgen avslutade med att vi i 64an bakade hemmagjord pizza och kollade på film. Bra avslut på en väldigt rolig helg!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: