Jobba på

Det är onsdag morgon och jag ska strax ta bussen till skolan. (Visst, jag bor bara sju minuters gångväg därifrån men idag har jag en miljon saker att släpa på.) I går spenderade jag fyra timmar i bibblan med att skriva på min nya engelskauppsats om miljöproblem, jag skriver om skräp i haven. Blev ändå inte klar så måste dit på min håltimma i dag och skriva klart mitt första draft. 
Fick tillbaka min midterm i matte i går och hade fått 98.5 av 100 så det gör helt klart hela min dag! I bland inser man att hårt plugg lönar sig...
Nej, nu ska jag packa klart det sista och bege mig till min communication class. Hoppas allt är bra med er där hemma också! Puss.
Plugg på Luria Library
Soluppgång vid Stilla Havet
MoM:

Grattis till dina fina resultat på skrivningarna. Vi är stolta över dig!

Svar: Tack så mycket mormor och morfar! :)Kram på er!
Emma

Kommentera inlägget här: