Min vecka

Helgen spenderade mestadels i IV med filmning, reporting och intervjuande. Men kul var det! IV var galet med massor folk och brinnande soffor mitt i vägen. I dag har vi spelat in voiceover och redigerat klart filmen. I morgon släps den, excited!
Här är även länken till min senaste artikel om en professor som blivit anställd av CNN:
http://www.thechannels.org/features/2012/10/19/chicano-studies-professor-hired-by-cnn/
Annars har veckan bestått av plugg, har midterm i matte på torsdag. Sen är det äntligen HALLOWEEN i helgen. Firas torsdag till söndag. Är större än julafton! Har äntligen hittat min kostym också, ska vara en sailor i år. Typ världens kortaste klänning men det blir nog bra!
På väg till Ventura för att köpa halloweenkostymer
Isla Vista i dagsljus
Josie och jag provar galna hattar i kostymbutiken
Kollade lite på sista debatten innan presidentvalet, go Obama!
Kommentera inlägget här: