Produktivitet

Gårdagskvällen spenderades med mina underbara roomisar. Vi gick på en fest men blev en tidig kväll för mig. I dag har jag varit och supermegajättestorhandlat (kommer seriöst inte behöva köpa mat på fyra veckor). Sen har jag tvättat och städat. Produktiv söndag. Jag och Josefine har också hunnit med att förlora i tecknet mot Viktor och Pelle och är nu skyldiga dem en plåt med brownies. Typiskt. Det hela började med att vi båda var sega och hade ont i kroppen för nån vecka sen och utmande dem i kortspel mot att vinnarna skulle få massage (vi var bombsäkra på att ta hem vinsten) men vi förlorade. Två gånger i rad. I dag skulle alltså den stora revanschen komma, men det gjorde den alltså inte.
I kväll har vi i 64an bakat hemmagjord pizza (underbar) och kollat på filmen Tangled (underbar). Myspys! 
Josefine och jag
Cattis
Josie
Kommentera inlägget här: