Award-winning journalist

Satt och lunchade på skolan när Erick och Scott som jobbar på The Channels kommer fram till mig och berättar att jag vunnit två priser! En gång om året åker journalistikavdelningen till JACC som är en tävling/convention för alla journalistikutbildningar i hela Californien. Man tävlar på plats och tar med sig reportage/videos från året som gått. Fick alltså reda på att två av mina videoreportage för The Channels hade vunnit. Första plats för reportaget om Mac 'n' Cheese-restaurangen i kategorin webcast/broadcast news och fjärde plats för Halloween i IV-videon i kategorin video journalism!
Hur kul är inte detta? Är SÅ GLAD!!!
Mormor och Morfar:

GRATTIS, GRATTIS vårt duktiga barnbarn till dina vinster!

Svar: Tack!! :)
Emma

Julia:

Gratttttiss kussse! Fan vad roligt! Du är kickass och jag vill med plugga utomlands! Känner verkligen det nu när jag är i Kina på universitetet här, skulle lätt kunna stanna typ hehe;) om det inte vore för att jag saknar alla därhemma så mkt :( och läste i ngt annat inlägg att ni åt tacos! JAG SAKNAR TACOS! SÅ. GRYMT. MYCKET. Och kött med beasås pch potatis! Äter typ nudlar varannan dag, pizza hut varannan dag haha! blir sjukt enformigt.. saknar dig iallafall, ser att levet leker i USA!:*

(läser du vår blogg? www.dgbrudarikina.blogg.se!)

Svar: Du borde flytta hit och plugga!! Haha vet hur det är att sakna "svensk" mat alltså haha!Saknar dig massor!!
Och självklart läser jag bloggen, ni verkar ha det superbra, är lite avis!
Emma

Kommentera inlägget här: