Slutspurten

I fredags kom alltså Caitlin hit och vi drack drinkar och skypade med Josie i Norge. Härlig tremannaförfest!
Tanken var att vi skulle åka downtown men vi fastnade hos grannarna istället. Vi spelade beerpong och lyssnade på gamla roliga låtar. Jag fick för mig att jag ville åka skateboard så jag och Per gick ut på gatan och åkte lite. (När jag säger åkte menar jag att jag var livrädd och trodde jag skulle ramla och slå mig hela tiden.) 
Sista delen av spring break har vi bara varit hemma och slappat och sett säkert tusen filmer. Kan rekommendera thrillern The Double och den konstiga, men spännande, The Butterfly Effect (som tydligen är nån slags klassiker jag inte hade sett). 
Nu ska jag äta min supergoda tonfiskgratäng och fortsätta njuta av lovet det sista jag kan!
 
Kommentera inlägget här: