BBQ på stranden

I går var det 25 grader och strålande sol i Santa Barbara. Jag och de andra ibs-representanterna hade anordnat en BBQ på Leadbetter Beach, så vi var där hela dagen och grillade hamburgare och njöt av det fina vädret.
På kvällen var vi ett stort gäng som åkte till Sandbar. Blev en jätterolig kväll!
I morgon är det President's Day, vilket betyder att alla är lediga och vi har långhelg. Vilket också betyder att denna söndag känns som en lördag. Yippie!
I dag ska jag och Josefine gå på bio på en film som vi har längtat efter jättelänge och nu har den äntligen premiär, Safe Haven. Hoppas den är lika bra som vi tror!
Nu ska jag fortsätta tvätta och städa och sen kanske hinna med att ligga vid poolen lite. På återseende!
Josefine och jag på Leadbetter
Douglas, Josefine, Per och John
Jag och Per
Kommentera inlägget här: