Nya tag

I går ville jag verkligen inte gå upp ur sängen, klockan 06.30 kändes allt för tidigt. Släpade mig upp ändå, bara för att komma till skolan och upptäcka att min mattelektion var inställd. Kunde inte gå till gymmet heller eftersom det inte öppnar förrän 11. Perfekt start på min måndag, haha. Blev ett träningspass i ett fullproppat gym på eftermiddagen i alla fall.
I dag ville jag gå upp för då skulle vi skypa med Josie i Sverige. Mysigt, saknar henne verkligen!
Nu sitter jag på rummet, käkar lite marabou och gör min läxa i interpersonal communication. Borde verkligen kolla igenom matten också, har quiz i morgon.
För övrigt ska jag och Josefine lyxa till det lite med pannkaksfrukost på Shoreline Café i morgon, innan vi drar till gymmet. Fick reda på att hon aldrig varit där och blev helt paff, trodde verkligen vi varit där ihop, men det blir det ändring på nu alltså.
Vi håller också på att planera spring break 2013, då ska det allt hända grejer. Uppdatering om detta snart!
Josie och jag, good old days 
 
 
 
Kommentera inlägget här: