...och så var det helg igen

Två veckor har redan passerat i skolan. Vet inte vad jag vill göra denna torsdagskväll, vill inte va hemma men vill inte gå ut. Håller på att bli lite sjuk och känner mig lite konstig men får se vad jag/vi hittar på.
Var på ett möte på Antioch University förra veckan och nu håller jag på att fundera på vad jag ska göra i framtiden och under kommande år. Vill väldigt gärna göra en transfer dit och få en bachelors degree i media and communication, men frågan är om jag har råd? Jobbigt när man har dyra drömmar. Men det skulle vara en dröm att gå där och hon jag pratade med sa att jag hade jättebra betyg, skulle passa in på skolan och skulle kunna bli en editor på deras tidning. Låter ju verkligen lockande!
Nu ska jag äntligen duscha efter ett långt gympass, får se vad som händer sen.
Kommentera inlägget här: