Roadtrips

I fredags hängde jag med till Neighborhood och Savoy och det blev en väldigt rolig kväll! Resten av helgen slappades det och pluggades. Nu har sista veckan i februari påbörjats och jag vaknade verkligen på fel sida i dag. Var bara 2 grader när jag skulle gå till lektionen vid halv åtta i morse (seriöst, 2 grader i SB, helt sjukt!). Men, fick tillbaka första matteprovet och hade fått ett A. Lycka!
Sen vände mitt sura humör när jag kom hem och vi hyrde en bil tills i helgen och bokade hotell i San Francisco. Ser verkligen fram emot det! 
Gjorde också klart vår första plan för spring break. Hyrde bil för hela veckan och bokat hotell i Las Vegas för fyra dagar. Kommer bli grymt! Och det kommer vara så varmt och vi har en megapool! Yippie!
Jag och Natti i fredags, på förfesten
Neighborhood i fredags
Kommentera inlägget här: