See you in San Francisco

Kom precis hem från gymmet och ska strax börja pricka av saker på min sju mil långa to do-list. Eftersom vi ska till San Francisco i helgen måste jag hinna med alla veckans läxor innan dess. Blev precis påmind av Josefine att det faktiskt är tisdag i dag. Här har jag gått och trott det var måndag, men nu blev det ju ännu närmare vår resa, yippie.
I min communicationklass ska vi ha en så kallad skill demonstration då vi ska vara två och två, skriva ett manus och spela upp en scen då vi visar att vi kan kommunicera med "I-language". Ingen i min klass är ju någon teater-major direkt men jag får väl dra fram de gamla kunskaperna från förr i tiden, haha. Tycker bara det är en sjukt konstig uppgift. Så kvällen kommer alltså spenderas framför datorn med manusskrivande i högsta hugg, plus matteläxa och typografiläxa. Hej och hå, nu köööör vi!
Emma och jag vid Golden Gate Bridge i San Francisco jullovet 2011
Kommentera inlägget här: