Starbucksplugg

Sitter på Starbucks och pluggar med Josefine och Angelica. Försöker vara duktig och göra nästa veckas matteläxa i förväg men känner mig inte så mattemotiverad i dag tyvärr.
I går inledde jag och Josefine morgonen med en powerwalk från mesa med varsin blender i handen. Sen hade jag min typografilektion och efter det kom de andra ibs-representanterna Elisabeth, Rikard, Rasmus och Hugo över och vi planerade aktiviteter för denna termin. 
I dag är det ju äntligen helg och det känns så otroligt skönt (efter en vecka i skolan, haha)! Är lite sugen på att gå till Neighborhood i kväll men får se vad som händer. Vädret har i alla fall börjat bli varmare och varmare och jag längtar tills man kan ligga och sola vid poolen under lediga stunder.
Bild från IBS picnic för nån vecka sen. Alla representanter: Rikard, Rasmus, Hugo, Josefine, Jag, Elisabeth
Alla säger alltid "hey" till Josefine när hon har den här t-shirten på sig, haha
Josefine, Angelica och min nya favorit på Starbucks - very berry hibiscus refresher
Kommentera inlägget här: