En liten miniupdate

Hallå där! Tiden går fort när man har roligt och jag har helt glömt bort att uppdatera här på senaste tiden. Ska försöka bättra mig.
I helgen hann vi med en hel del! Jag och Caitlin åkte på roadtrip till Carpinteria (ca 15 från Santa Barbara) och strosade runt vid stranden och åkte upp i bergen. Otroligt mysigt utflykt.
Hann också med att göra downtown med Jessica, Miranda och Mikael och en trevlig middag med Cattis på CPK.
I söndags åkte jag, Jacob och Karlie till Miramar Beach där jag och Karlie var lite modeller för Jacobs fotouppgift. Det var ett helt otroligt vackert ställe! En sådan där plats där man nästan tappar andan och bara känner "om jag ändå bodde här".
Roadtrip bland bergen vid Carpinteria
 Mysig middag med Cattis på California Pizza Kitchen
Jessica, Chase, Miranda och Mikael på Sandbar
Jag och Jessica
Karlie och Jacob på Miramar Beach
Jag vid Miramar
 
Kommentera inlägget här: