Energikick

Det är måndag morgon och jag ska strax springa i väg till min yogalektion. I dag är en sådan där dag då jag känner för att vara allmänt nyttig, göra alla mina läxor i väldigt god tid, träna och äta bra mat. Startade dagen med havregrynsgröt på balkongen (som jag fortfarande älskar) och snart är det alltså dags för ett träningspass. 
I eftermiddag ska jag upp till Santa Barbaras naturhistoriska muséum vid the mission, där jag har min astronomilektion. Vi använder deras planetarium för att titta på stjärnorna osv. Kan vara ganska intressant ibland men det beror nog mycket på läraren också! När vi hade vår första lektion vid the mission så visste inte Jessica och jag hur vi skulle ta oss dit så det slutade med att vi promenerade den 35 minuter "långa" vägen upp, haha. I dag får vi skjuts i alla fall så det löste ju sig till slut.
 
Kommentera inlägget här: